تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان
سرخط خبرها

گوسفند‌هایی که به جای ناهار، نهال می‌خورند!

  • کد خبر: ۱۷۱۵۷۱
  • ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
گوسفند‌هایی که به جای ناهار، نهال می‌خورند!
رئیس سازمان منابع طبیعی گفت که دام‌ها سالیانه ۷۰۰ میلیون نهال را در جنگل‌های هیرکانی می‌خورند.

رئیس سازمان منابع طبیعی گفت که دام‌ها سالیانه ۷۰۰ میلیون نهال را در جنگل‌های هیرکانی می‌خورند. دراین باره یک رأس گوسفند نامه‌ای خطاب به انسان‌ها نوشت:
شما انسان‌ها خودتان می‌گویید بسیار دور از ادب است اگر کسی لقمه‌های کسی را بشمرد، ولی خودتان نه تنها با صبر و حوصله تک تک چندصدمیلیون نهال درختی را که ما خوردیم، شمردید، بلکه تعداد این لقمه‌ها را در رسانه‌های جمعی نیز اعلام کردید.

چرا به چرای ما گوسفندان این قدر گیر می‌دهید؟ مخصوصا که شما آدم‌ها تا قیمت گوشت را می‌بینید، چشمانتان چهارتا می‌شود، ولی وقتی یک چهارپا مثل گاو یا من نهال درخت را بخواهیم بخوریم، چشم دیدنمان را ندارید.

جوری علیه ما موضع گرفتید که انگار ناهارتان را خوردیم، درحالی که فقط نهال خوردیم. باور کنید خوردن این نهال‌ها فقط برای این است که شکممان را سیر کنیم، وگرنه شما خودتان حاضرید شاخه یک نهال درخت را گاز بزنید و به عنوان ناهار، نهال بخورید؟

حالا درست است که نهال، نسبت به درخت کمتر زمخت است، ولی باور کنید شاخه‌های آن هم گلوی گوسفند را می‌خراشد.
خود شما تحمل خوردن بیسکویت ساقه طلایی را ندارید و می‌گویید انگار داریم خاک اره می‌خوریم. ما هم اگر ساقه نهال بخوریم، از مجبوری است.

علف که نمی‌توانیم بخوریم، چون این مراتع سرسبز هر سال دارند به بیابان تبدیل می‌شوند و میزان علفشان از میزان علفی که زیر پای منتظران اتوبوس اند هم کمتر است. همچنین به همان علتی که خیلی خوراکی‌ها از سفره شما حذف شده، خوراک دام صنعتی هم از جلو ما برداشته شده است.

نیاز نیست این قدر نگران نهال‌های هیرکانی باشید. اگر ما نخوریم، یا بر اثر آتش سوزی از بین می‌روند یا اینکه وقتی بزرگ شدند، با اره برقی از جنگل جدا می‌شوند یا زمینشان به صورت غیرقانونی تغییر کاربری داده می‌شود یا احتمالا آفت‌های درختی آن‌ها را خشک می‌کند.

خلاصه اینکه حالا که به خاطر گرانی گوشت قرمز، ما گوسفند‌ها وارد زندگی شما نمی‌شویم، شما هم وارد زندگی ما نشوید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->